Anàlisi Post Saló Nàutic de Barcelona
A ningú se li escapa que el saló ha anat bé. Després, en el micro-món de cada expositor vindrà l’anàlisi més detallada de les possibles vendes, el seguiment dels interessats, els càlculs de rendibilitat versus l’alt cost de tenir un estand al Saló, etc. etc., però en termes generals tothom coincideix a apuntar una alta afluència de públic, i fins a un indici d’optimisme i alegria en el sector. Segons xifres oficials, s’ha tancat amb una afluència de 55.000 persones.
Aquest cop sembla que les xifres de matriculacions d’embarcacions noves, van alineades amb aquesta sensació no racional de vegades, d’optimisme. Segons dades facilitades per ADIN, les embarcacions noves el 2015 fins a setembre vs setembre 2014 creixen un 10,2% passant de 3.714 a 4.091. A Catalunya les matriculacions creixen un 5,6% passant de 691 a 730.
Palma de Mallorca, Palamós, Alacant Màlaga i Barcelona concentren el 40,6%.
Respecte a les embarcacions d’ocasió al 2015 fins a setembre versus setembre 2014, a Espanya creixen les matriculacions un 5,2% passant de 13.913 a 14.631, i a Catalunya creixen un 6,3% passant de 3.038 a 3.228.
Palma de Mallorca, Palamós, Barcelona, Alacant i Cartagena concentren el 42,4%
LA PRESENTACIÓ D’INVICTUS A ESPANYA
No volem deixar d’agrair a tots els que han acudit durant aquests intensos dies per l’estand de Marina Grup i ens han visitat. Mai vàrem dubtar de l’atractiu que les embarcacions INVICTUS anaven a tenir, però sincerament ens ha desbordat.
També vam tenir la sort de comptar durant alguns dies amb el dissenyador de INVICTUS, Christian Grande compartint amb clients i amics uns fantàstics moments i augurant un gran futur a aquestes embarcacions que ja alguns han batejat com la Nàutica 2.0
No hi ha respostes a “Anàlisi Post Saló Nàutic de Barcelona”